وبلاگ حقوقی انور فردپیاده
وبلاگ حقوقی انور فردپیاده
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حقوقی انورفردپیاده و آدرس a-fardepiade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. 

قابل توجه دوستان دارای وبلاگ در بلاگفا: از آنجایی که سرویس بلاگفا وبلاگهای لوکس بلاگ را لینک نمیکند درصورت تمایل به تبادل لینک ما را با آدرس زیر لینک نموده وبهمون خبر بدید.

http://a-fardepiade.mihanblog.com





پذیرش دعوای متقابل گینه بیسائو علیه پاناما در دیوان حقوق دریاها
دیوان بین‌المللی حقوق دریاها دعوای متقابل گینه بیسائو در قضیه کشتی ویرجینیا (پاناما/گینه بیسائو) را قابل پذیرش اعلام کرد. دیوان دریافت که دعوای متقابل مطروحه توسط گینه بیسائو دارای شرایط مندرج در بند 1 ماده 98 مقررات دیوان (ارتباط مستقیم دعوای متقابل با دعوای اصلی و اینکه دعوای متقابل در صلاحیت دیوان باشد) است و به دولت پاناما اجازه داد لایحه دفاعی خود را که انحصاراً در پاسخ به دعوای متقابل باشد تا 21 دسامبر 2012 ارائه کند. اختلاف مذکور ناشی از توقیف یک کشتی دارای پرچم پاناما است که به صورت غیرقانونی مشغول عملیات سوختگیری در منطقه انحصاری اقتصادی گینه بیسائو بود. پاناما در درخواست خود به دیوان ادعا کرد که گینه بیسائو مقررات کنوانسیون 1982 حقوق دریاها را نقض کرده است و به سبب توقیف طولانی مدت کشتی، سبب زیان و خسارت به کشتی و دیگر اشخاص و موجودیت های مربوط شده است. از سوی دیگر، دولت گینه بیسائو در دعوای متقابل خود ادعا کرد که پاناما با اعطای تابعیت خود به کشتی مورد نظر، بی آنکه رابطه واقعی بین پاناما و کشتی باشد، اقدامات غیرقانونی آن کشتی را در منطقه انحصاری اقتصادی گینه بیسائو تسهیل کرده است و این دولت مستحق است تمام زیان ها و خسارت های وارده توسط کشتی ویرجینیا را که ناشی از اعطای پرچم مصلحتی توسط دولت پاناما است از دولت اخیر درخواست کند.

منبع:انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

تمام افراد بشر آزاد به دنيا می‌آيند و از لحاظ حيثيت و حقوق با هم برابرند، همه دارای عقل و وجدان می‌باشند و بايد نسبت به يکديگر با روح برادری رفتار کنند(ماده 1 اعلامیه جهانی حقوق بشر)______________________________ چند نکته درباره وبلاگ: 1)شما باعضویت دروبلاگ میتوانید به عنوان نویسنده وبلاگ مطالب خودتان را دروبلاگ بانام خود منتشر نمایید............ 2)اگرمایل به تبادل لینک هستید ازقسمت تبادل لینک هوشمند استفاده نمایید.............. 3)دوستانی که دربلاگفا وبلاگ دارند ومایل به تبادل لینک هستند میتوانندما را با آدرس http://a-fardepiade.mihanblog.com لینک نموده وبهمون خبربدن (لوکس بلاگ دربلاگفا لینک نمیشود)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 280658
تعداد مطالب : 228
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


. تماس با ما .